Monday, November 8, 2010

Agen Di Alu-Alukan !! =)

oily spa salt scrub
ramai yg msg aku "salam, ni lily ke? nk tanya, still jual lagi ke oily spa yg dlm blog tu ?? " hahaha, disebabkan dah lama xupdate blog !!
tp Alhamdullillah permintaan yg agak meluas oleh kalian !!
insya'Allah kalo permintaan yg byk, xputus2 oder, rezeki mencurah2 ( Amin ),
aku still nak menjual lagi :)
.
n kat sini, aku nak umum kan (hahahaha) barang siapa yg berminat nak jd peniaga kecil lama2 besar macam aku, sila lah msg aku yep !! 012-2394506 - lily, kaklily, adik lily !!
insya'Allah aku boleh tolong anda menjana duit poket secara part timer !!
keh keh keh
.
.
msg ok !! tok sah malu2... kalo malu, ingat pepatah ni,
" kalo malu sesat jalan "
.
msg tau !! tau tau tau !!

2 comments:

  1. ayat aku camni kan....awak ni wan samsuhaily ke...???kan..kan..kan...hahahaha

    ReplyDelete
  2. bukan2... sy Lily serba serbi...hahahahaha !!!
    awak dah komen tu.. baik beli...beli sekrg!!!
    hahah

    ReplyDelete